1/ Nem volt időm átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Ne aggódjon, újra elküldjük Önnek a csomagot! Küldjön nekünk egy rövid üzenetet a következő címre: ugyfelszolgalat@jokateszunk.hu. Kérjük, ne felejtse el megadni a rendelés sorszámát. Azt is említse meg, hogy nem tudta időben átvenni a csomagot. A lehető legrövidebb időn belül ismét elküldjük Önnek az árut.

2/ Az áru sérülten érkezett. Mi a teendőm?

Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@jokateszunk.hu címre, amelyben legyen benne, hogy pontosan melyik termék ékrezett sérülten és mellékeljen egy fényképet, rendelésszámot is. Kiértékeljük a helyzetet és új terméket küldünk Önnek.

3/ Más árut kaptam, mint amit rendeltem. Szeretném kicserélni/visszaküldeni.

Elnézését kérjük, amiért, más termék került kiszállításra, mint amilyet rendelt. Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@jokateszunk.hu címre, hogy megtudjuk, pontosan milyen hiba történt. A lehető leghamarabb elküldjük Önnek a megfelelő terméket, nem kell visszaküldenie az általunk tévesen küldött árut. Kérjük, tartsa meg bocsánatkérésként a hibánkért.

4/ Vissza szeretném küldeni az árut.

Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a termékeinkkel. Ha úgy dönt, hogy az árut visszaküldi nekünk, akkor ezt az áru átvételétől számított 30 napon belül megteheti.  Kérjük, hogy a csomagot vagy egy kartonborítékban küldje el, vagy csomagolja be az árut buborékfóliába majd egy megfelelő méretű dobozban helyezze el. Az áruk gyakran törékenyek, és szállítás közben megsérülhetnek. Kérjük, töltse le a reklamációs/áruvisszavételi formanyomtatványt innen. Kérjük, töltse ki az űrlapot, és mellékelje a csomaghoz. Ha ki szeretné cserélni az árut, azonnal elküldjük Önnek a kívánt terméket. Ha pénzvisszatérítést szeretne igényelni, kérjük, ne felejtse el megadni a számlaszámát.

Vigye el a csomagot a Packeta legközelebbi kirendeltségére. A legközelebbi pontotitttalálja. Ezután egyszerűen diktálja be a 90754433-as azonosítót a személyzetnek. Ők kinyomtatják a címkét, és ingyenesen visszaküldik azt nekünk.