KeresésKeresésSaját fiókomSaját fiókomKosárKosár 0
Főzni szeretnék Shop Lépjen kapcsolatba velünk
1/ Nem volt időm átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Ne aggódjon, újra elküldjük Önnek a csomagot! Küldjön nekünk egy rövid üzenetet a következő címre: ugyfelszolgalat@jokateszunk.hu. Kérjük, ne felejtse el megadni a rendelés sorszámát. Azt is említse meg, hogy nem tudta időben átvenni a csomagot. A lehető legrövidebb időn belül ismét elküldjük Önnek az árut.

2/ Az áru sérülten érkezett. Mi a teendőm?

Kérjük, írja meg nekünk az ugyfelszolgalat@jokateszunk.hu címre, hogy melyik áru érkezett sérülten, mellékeljen egy fényképet, és adja meg a rendelés sorszámát. A panaszt kiértékeljük, és az esetek túlnyomó többségében azonnal új árut küldünk.

3/ Más árut kaptam, mint amit rendeltem. Szeretném kicserélni/visszaküldeni.

Kérjük, ne felejtse el gondosan becsomagolni az árut. Adja fel a csomagot kartonborítékban, vagy csomagolja be az árut buborékfóliába, és tegye egy megfelelő méretű dobozba. Az áruk gyakran törékenyek, és szállítás közben megsérülhetnek. Kérjük, töltse le a reklamációs/áruvisszavételi formanyomtatványt innen. Kérjük, töltse ki az űrlapot, és mellékelje a csomaghoz. Ha ki szeretné cserélni az árut, azonnal elküldjük Önnek a kívánt terméket. Ha pénzvisszatérítést szeretne igényelni, kérjük, ne felejtse el megadni a számlaszámát.

Vigye el a csomagot a Packeta legközelebbi kirendeltségére. A legközelebbi pontot itt találja. Ezután egyszerűen diktálja be a 90754433-as azonosítót a személyzetnek. Ők 
kinyomtatják a címkét, és ingyenesen visszaküldik azt nekünk.

4/ Vissza szeretném küldeni az árut.

Az áru visszaküldésére 30 nap áll rendelkezésére. Kérjük, ne felejtse el gondosan becsomagolni az árut. Adja fel a csomagot kartonborítékban, vagy csomagolja be az árut buborékfóliába, és tegye egy megfelelő méretű dobozba. Az áruk gyakran törékenyek, és szállítás közben megsérülhetnek. Kérjük, töltse le a reklamációs/áruvisszavételi formanyomtatványt innen. Kérjük, töltse ki az űrlapot, és mellékelje a csomaghoz. Ha ki szeretné cserélni az árut, azonnal elküldjük Önnek a kívánt terméket. Ha pénzvisszatérítést szeretne igényelni, kérjük, ne felejtse el megadni a számlaszámát.

Vigye el a csomagot a Packeta legközelebbi kirendeltségére. A legközelebbi pontotitt találja. Ezután egyszerűen diktálja be a 90754433-as azonosítót a személyzetnek. Ők kinyomtatják a címkét, és ingyenesen visszaküldik azt nekünk.